Gamegaga hè stata intervistata è hà ricevutu l'onore di u fornitore premium globale da Alibaba

nutizie-1Shantou Wiisun Electronic Co., Ltd. hè unu di i fornitori prufessiunali in cunsole di ghjocu, gamepad, prudutti di ghjocu è altri elementi elettronichi cù più di 10 anni di sperienza.

Shantou Wiisun Electronic Co., Ltd. hà stabilitu a marca di "game gaga", postu chì vulemu creà idee più speciali nantu à i campi di ghjocu è purtà à tutti u tempu di piacè.

Shantou Wiisun Electronic Co., Ltd fucalizza nantu à u disignu innovativu è mudelli divertenti per avè più soddisfazione di i nostri clienti.

Avemu pussede una squatra di pruduzzione prufessiunale è stabilitu sistema di cuntrollu di qualità strettu in plant.We hannu technicists prufessiunali prufessiunali di sustegnu è OEM & ODM orders.We hannu mai cu spirienza di esporà à più di 60 paesi.Tuttu ciò chì sopra ci rende cunfidenti di furnisce prudutti d'alta qualità è a vostra satisfaczione serà garantita à 100%.

Gamegaga hè stata intervistata è hà ricevutu l'onore di u fornitore premium globale da Alibaba in 2019.

Siccomu aiutamu parechji picculi cumpratori à cresce, assai picculi cumpratori anu ghjucatu à l'ordine da uni pochi di centinaie di dollari per diventà decine di millaie di dollari cun noi in trè mesi. Li aiutemu à vince più ordini cù a nostra cunniscenza prufessiunale in u campu di ghjocu.

Avemu guidatu a cuscenza di a marca di i cumpratori è li aiutamu à fà qualchi disinni simplici, schemi è cusì.Per migliurà a so capacità di selezziunà i prudutti attraversu a nostra introduzione è ricumandemu.

U tassu di ricuperazione hà righjuntu 50%.Gamegaga si basa principalmente nantu à i prudutti d'alta qualità è un serviziu attentu per ottene u tassu di ricuperazione di 50%.I nostri clienti venenu da ebay, Amazon, pudemu spedinu rapidamente merchenzie in 2-3 ghjorni, postu chì i nostri più prudutti sò RTS, chì ponu risponde à u requisitu di spedizione di u nostru cliente.

Ci sò più di 200 prudutti nantu à u situ web gamegaga.Semu stretti per ogni qualità di produttu, dendu u nostru megliu serviziu per i nostri clienti.Win-win è benefici mutuali stabilisceranu a nave di cooperazione più longa cù i nostri clienti.


Tempu di Postu: Dec-17-2022