U bastone di ghjocu M8 hè favuritu da i nostri clienti intornu à a parolla per cumprà. Paragunate cù altre console di ghjocu.U bastone di ghjocu M8 hè una piccula cunsola di ghjocu portatile chì hè faciule da cunnette in TV è ghjucà à u ghjocu.Cunsiderendu chì l'utilizatori di cunsola di ghjocu copre l'adulti è i zitelli, cusì cuncepemu sta cunsola operativa simplice.
Solu bisognu di cunnette a cunsola di ghjocu à l'interfaccia HD di a TV, è dopu cunnette u cable di dati USB-alimentatu à l'unità di corpu, infine aghjustà a fonte TV à u canali HD per vede a lista di u ghjocu nantu à a TV.
U bastone di ghjocu M8 hè dotatu di CPU GB2, chì esegue i ghjochi senza problemi.È hè una cunsola di videogiochi portatile in alta definizione chì hà una carta TF di grande capacità integrata, supporta l'espansione massima à 64GB, 10000 ghjochi classici integrati, è supporta 9 simulatori, cumprese ps1 / atari / mame / sfc / ghjochi simulatori fc / gba / gb / gbc / md.
Inoltre, u bastone di ghjocu M8 hà più funzioni, ci sò lista di ghjoculi, ghjocu di classificazione, cullezzione di storia di ghjocu è funzioni di ricerca.Supporta 24 lingue, dendu una sperienza di ghjocu più cunfortu è familiar. È pudete mette in pausa, riavvia è salvà u ghjocu in u ghjocu.
U bastone di ghjocu M8 supporta unu o dui ghjucatori, ghjucà u ghjocu per rende più piacevule cù i vostri figlioli o amichi.In cunfrontu cù altre cunsola di ghjocu tradiziunale di filu, a cunsola di ghjocu puderia esse cuntrullata da 2.4G BT cù una distanza di 10 metri.
Ma ricordate di stallà a bateria à u controller in anticipu.
Cù a funzione di cuntrollu remota, ùn vi preoccupate mai chì i vostri figlioli soffrenu di u prublema di miopia perchè sò troppu vicinu à u screnu mentre ghjucanu.
In più, u bastone di ghjocu M8 supporta per scaricà u ghjocu stessu, se avete altri ghjochi più interessanti, pudete scaricà u fugliale in linea è cupià à a carta di memoria.
Saria un rigalu maravigliu per e vostre famiglie o amichi.Basta à cunnette u portu di output HD à a TV o à l'urdinatore per gode di u tempu di ghjocu di piacè.
Tempu di pubblicazione: 17-10-2022